Golf med Ældre Sagen Fredericia

Fredericia Golf Club har et rigtig godt samarbejde med Ældresagen Fredericia.

I samarbejde med Ældresagen og med stor støtte fra ADP A/S har vi skabt et løbende golf aktivitetstilbud til medlemmer af Ældresagen Fredericia.

Initiativet har til formål introducere golf medlemmer af Ældresagen Fredericia. Undersøgelser fra Dansk Golf Union viser at golf har mange gavnlige effekter både fysisk og psykisk.

Vi mødes hver tirsdag til golf

Hvis du er medlem af Ældresagen og har lyst til at spille golf på vores dejlige 9 huls bane (den “lille bane”), har vi et godt tilbud til dig.

HVORNÅR: Vi mødes hver tirsdag, startende fra den første tirsdag i maj, kl. 9:00 ved Klubhuset på Stenhøjvej 57.

HVAD MED UDSTYR: Vi stiller alt udstyr gratis til rådighed. Du skal ikke skifte garderoben,
vi anbefaler blot praktisk tøj og motionssko.

HVAD KOSTER DET: Prisen for en hel sæson 4 mdr. fra maj til september (i juli måned er der ferie) er kr. 495,- Efterfølgende år kan prisen findes i “Det Sker“.

TILMELDING: Tilmelding og betaling via Ældre Sagen, Fredericia´s hjemmeside.

Efter runden vil der være kaffe kl. 11:30 i vores café.

Vi glæder os til at se jer og ved spørgsmål kan golfklubbens kontaktes på 7592 3033.