Torsdagsseniorerne - Hvem er vi?

Vi er en stor ældre herre gruppe, som nyder at komme ud og spille golf og hygge sig med hinanden.

Hvornår spiller vi?

Vi spiller fast hver torsdag formiddag, og dagens spil afsluttes typisk med socialt samvær i klubhuset.

Hvordan kan man spille med?

Du skal bare have lyst til at spille en masse golf, møde en masse nye rare mennesker og hygge dig. Du kan blive medlem af Torsdagsseniorerne, fra det år, du fylder 55 år. Alle runder i TS er HCP tællende og afvikles efter de gældende golfregler. Kontingent er årligt 300 kr. som indbetales på TS bankkontoen (se nærmere i golfbox).

Du bliver medlem af Torsdagsseniorerne ved at tilmelde dig på Golfbox – klik her

Har du lyst til at vide mere, eller har du spørgsmål om, hvordan du kommer igang med at spille med torsdagsseniorerne, så kan du kontakte Formand Kurt Marcussen på tlf. 2973 4670 eller e-mail kurt_marcussen@hotmail.com

TS information:

TS Nyheder