Klub 9
klubben for alle
FOR/BAG9

Hvem er vi?

Vi er den perfekte klub for dig, som måske lige er begyndt at spille golf. Er du ny i golfsporten, har du i Klub9 mulighed for at spille sammen med mere erfarne spillere, som kan hjælpe dig godt ind i spillet. Samtidig lærer du mere om golfsporten, kommer ud at spille med andre, og der er fokus på socialt samvær omkring hyggeligt golfspil.

Hvem kan spille med?

Alle medlemmer af Fredericia Golf Club med et handicap mellem 0 og 54, og som er fyldt 15 år, kan være med i Klub9.

Vi spiller i følgende rækker;

A Række HDC 0-23

B Række HDC 23,1-33

C Række HDC 33,1-43

D Række HDC 43-54

Hvornår spiller vi?

Der spilles hver onsdag – start tider på for-9 mellem kl. 16.00 og 17.30 og på bag-9 mellem kl. 16:30 til 17:30. Flexmedlemmer kan sætte sig på tider mellem kl. 17.00-17.30 Sæsonen spilles fra primo april til

primo oktober.

Husk tilmelding til turnering hver uge – se yderligere i Klub9’s informationsfolder

Valgfrit teested

Vælges ved bookning til turnering

Husk skifte tee ste når scor kort udskrives hvis i har valg andet tee sted

Du melder dig ind i Klub9 klubben på GolfBox – turneringer. Hver onsdag skal du booke en tid på GolfBox/turneringen. Du kan sætte dig på alle tider, også selvom du ikke kender de øvrige spillere.

Aktiviteter i klub9:

I løbet af sæsonen spilles (ca. 1 gang om måneden) andre lidt mere sjove turneringsformer eller holdspil, hvor bestyrelsen laver spilleplanen og vi starter samtidig. Her forsøger vi at arrangere fælles spisning efter endt spil. I den forbindelse uddeles præmier for den forløbne periode. Se turneringsplanen på Golf Box.

Bestyrelsen arrangerer ture til andre klubber, så har du lyst til hyggeligt samvær og opleve andre baner, så se golf boks for tilmelding.

Sæsonen afsluttes med en turnering, hvor vi spiller 18 huller, har fælles spisning og generalforsamling i klubben.

Hvad koster det?

Der betales et årligt medlemskontingent på kr. 100,- som betales første gang du deltager eller ved tilmelding via MobilePay. Turneringsfee er kr. 20,- pr. spilledag, som betales hver gang du deltager. Beløbet går til præmier.

Når der er spisning, betales der ekstra til dette ca-100 kr. Tilmelding til turnering med spisning er bindende, så du skal betale for spisning, selvom du bliver forhindret. Hvis du ikke ønsker at deltage i spisning, skal du give besked til bestyrelsen.

Noget du er i tvivl om?

Så kontakt os på Klub9FGC@outlook.dk  eller direkte til en fra bestyrelsen, hold dig endelig ikke tilbage

Klub9 tilmelding:  Tilmelding 2024

Facebook: Klub9 Fredericia Golfklub