Torsdagsherrerne

Formål

Torsdagsherrernes formål er at kombinere det herlige golfspil med kammeratligt samvær. Der lægges vægt på gennem seriøs konkurrence at udvikle den enkeltes evner som golfspiller og forståelse af golfregler og etiketter. Der skabes mulighed for at udvikle nye kammeratskaber og dermed fremme det sociale liv i Fredericia Golf Club.

Bliv en del af fællesskabet

I Torsdagsherrerne optages alle mandlige medlemmer af FGC, der er fyldt 19 med et handicap på 36 og derunder. Du bliver medlem af Torsdagsherrerne ved at tilmelde dig på GOLFBOX - klik her

Du er også meget velkommen til at kontakte Captain, som så vil bringe dig ind i klubben.

Captain 2024 er Jesper Horsted 9215 0458, jhorsted7@gmail.com

For yderligere information, indmeldelse, resultater, gæstespillere og meget mere, besøg Torsdagsherrernes hjemmeside:

Torsdagsherrerne Fredericia Golf Club

Kom godt ind i fællesskabet

Som ny kan det være ret overvældende hvad der er af turneringer, konkurrencer, regler, etiketter mm. Derfor vil vi gerne stille en ”TH Buddy" til rådighed, som du kan gå med de første runder, således du gennem dialog og praksis kommer godt ind i klubben.  Det er vigtigt, at vi får nye medlemmer rigtigt ind i TH, så I hurtigt bliver en del af fællesskabet og de gode golfoplevelser.

Nyt TH Billede.jpg