Aktivklubben - Hvem er vi?

​

I Aktivklubben lægger vi vægt på det sociale samvær, hygge og naturligvis god og sportslig golf. Har du et HCP på 48 eller derunder, samt flexmedlem eller fuldgyldigt medlem af Fredericia Golf Club, er du velkommen.

Hvornår spiller vi?

Vi spiller hver onsdag fra kl. 10:00.

Vi spiller 4 gange på tilknyttede E20 baner.

Vi spiller Stableford, Slaggolf og andre lidt mere sjove turneringsformer, samt holdspil.

​

Hvordan kan man spille med?

Det koste Kr. 300,00 i årskontingent, vil du prøve en enkelt gang eller to, kan du spille som gæstespiller for Kr. 30,00 pr. gang.

For at deltage skal du tilmelde dig i GolfBox, til den aktuelle turnering og bestille tid i GolfBox til turneringen mellem kl. 10:00 – 11:30, gør det samtidigt, så du ikke glemmer noget. GolfBox sætter dagens turnering, så du kommer til at spille med forskellige golfere gennem sæsonen.

Noget du er i tvivl om?

Er du i tvivl om noget kan du kontakte Palle Jørgensen på tlf. 2092 5560 eller Jørn Kjær-Nielsen på tlf. 2330 7322.