Klubbens Pro - Jan Frej Pedersen

Jan Frej Pedersen er 53 år og stammer oprindeligt fra Langå. Han er skilt, har to børn og bor i Strib, Middelfart.

Som amatør, har han repræsenteret Danmark både på junior- og seniorlandshold igennem perioden 1982 til 1994 samt vundet Danmarksmesterskaber som junior og senior (han er blandt andet en af de to herrer som har vundet det danske hulspilsmesterskab 2 år i træk).

Han har derudover lavet flere internationale topresultater både i Europa og USA, hvor han spillede college golf i 4 år for Houston Baptist University, hvor han spillede på hold med Colin Montgommery, Colin´s sidste år som collegespiller (det år, 1986, blev holdet nr. 4 ved det NCAA mesterskaberne 1 division).

Jan Frej Pedersen er tilknyttet Fredericia Golf Club med det overordnede ansvar for at servicere klubbens og medlemmernes sportslige og træningsmæssige behov. Herudover er Jan Frej involveret i den fortsatte udviklingen af det tekniske undervisningsmateriale på Trænerskolen samt Grundtræneruddannelsen og har arbejde med talenter og Landsholdsspillere bl.a. med spillere i i Trekantsområdet.

Jan Frej er kendt for at være meget præcis i sin undervisning samt for at bruge video og trackman til at understøtte sin undervisning med. Undervisningen skal hjælpe med at få spillet til at fungere bedre – hvis det ikke gør det, er der en god mulighed for, at man arbejder på noget, som gør det vanskeligt at lykkedes. Golf er svært nok, så man skal ikke arbejde på noget, som gør det endnu svære at lykkedes.

Undervisnings priser:

30 minutter 250,-

60 minutter 500,-

6 turs kort 1.200,-

10 turs kort 1.800,-

​

For øvrige muligheder se hele prislisten klik her

Holdtræning vinter 2023 - Tirsdage klik her

Holdtræning vinter 2023 - Torsdage klik her

​

Booking af undervisning kan ske på telefon, e-mail eller via Golfbox.

Jan Frej Pedersen

E-mail: jfgp66@hotmail.com

​

Booking via Golfbox, efter log in vælges "lektioner" herefter vælges "Jan Frej Pedersen Golf og Consult"