Rehab golf for borgere med kroniske sygdomme og/eller handicap.

I samarbejde med Fredericia Sundhedshus, Samklang Fredericia og Dansk Handicap Forbund og med stor støtte fra ADP A/S igangsatte vi maj 2021 et nyt initiativ ”Rehab golf for borgere med kroniske sygdomme og/eller handicap”.

Initiativet har til formål introducere golf for borgere med kroniske sygdomme og/eller handicap. Undersøgelser fra Dansk Golf Union viser at golf har gavnlig effekt på mange kroniske sygdomme.

Til initiativet søger vi medlemmer som har tid og lyst til at hjælpe til med at tage godt imod vores nye gæster tirsdag formiddag. Hvis du har lyst til at give en frivillig hånd med, er du velkommen til at give besked til Søren Eske Christensen, Ejnar Skovrup, Martin Libak eller Rikke Friis.

I linket herunder kan der læses meget mere om de ugentlige tirsdags golfaktiviteter på Par 3 banen for borgere med kroniske sygdomme.

Klik her for at åbne PDF dokumentet.​

HVORNÅR
Vi mødes hver tirsdag fra maj til oktober kl. 9 ved klubhuset på Stenhøjvej 57

HVAD MED UDSTYR
Vi stiller alt udstyr til rådighed. Du skal ikke skifte garderoben, vi anbefaler blot praktisk tøj og motionssko.

HVAD KOSTER DET
Prisen for en hel sæson (i juli måned er der ferie) er kr. 495,-, prisen inkluderer
fri kaffe som serveres i klubhuset umiddelbart efter golfspillet.
Den første måned betragtes som prøveperiode, tilmeldingsgebyret opkræves
d. 1. juni. Betaling kan ske til Golfklubbens Mobilpaynummer 68 88 80 eller kontant i klubhuset.

TILMELDING
Sker løbende hele året efter først til mølle princippet men gerne inden
d. 30. april. Der er plads til 40 deltagere pr. år.

Tilmelding sker på e-mail til Fredericia Golf Club på sekre@fredericiagolfclub.dk eller telefon 7592 3033.

Kontakt Fredericia Golf Club
Tlf. 7592 3033