Bliv medlem af Fredericia Golf Club

Uanset om du er helt nybegynder eller erfaren golfspiller, har vi plads til dig i Fredericia Golf Club.

Erfarne golfspillere kan indmelde sig som medlem ved at tage kontakt til klubbens Golf Manager Martin Libak på e-mail ml@fredericiagolfclub.dk eller telefon 7592 3033.

I 2024 tilbyder vi prøvemedlemskab for kr. 595,-. I prøvemedlemskabet indgår der et træningsforløb ved klubbens PGA Pro Jan Frej Pedersen , regelundervisning, deltagelse i begynderudvalgets mandagsturneringer samt en velkomstpakke med golfbolde, pitchfork, golftees og regelbøger.

I sæson 2024 tilbyder 8 begynderforløb hvor aktiviteterne er placeret på forskellige tidspunkter af dagen. Vi tilbyder også et helt særligt begynderforløb KUN for kvinder.

Programmet kan du åbne i PDF format ved at klikke på nedenstående link.

Begynderprogram ALLE 2024 (PDF)

Kvinder og golf 2024 - information

Kvinder og golf 2024 - program

Tilmelding til begynderforløbene sker på e-mail til ml@fredericiagolfclub.dk eller telefon 7592 3033.

Er du under 18 år har vi en meget aktiv junior afdeling - klik her for at læse mere

Klik her - for at læse mere om klubbens begynderforløb og begynderudvalg

Hvad koster et medlemskab af klubben, når begynderforløbet er veloverstået?