Mndagsholdet.jpg
Mandagsholdet

Hvem er vi?

På Mandagsholdet deltager både kvinder og mænd. Vi spiller altid mandag, 9 huller og med flere typer spil i løbet af sæsonen, som det fremgår af Turneringsplanen.
Vi spiller stableford slaggolf, greensome, mexican scramble.
I løbet af året afsluttes et udvalg af disse spil med efterfølgende spisning.

Hvornår/hvordan?

I sommersæsonen mødetid/starttidspunkt i henhold til udsendt mail fra startliste i Golfbox.
Skriv dig hurtigst muligt på Tidsbestilling på én ud af flights mellem kl. 08.45 og 9:30!

Mødetid gerne ca. ½ time før starttidspunkt!

Vi spiller fra tee 50 og flights sammensættes af Golfbox.
1. april - 1. nov. reguleres handicap.

Husk – vigtigt!

Tilmeld dig på både Tidsbestilling og Klubturnering i Golfbox inden lørdag kl. 12.00 eller efter nærmere besked.

Medlemskab

Kontingent for hele året er kr. 300,- kr.

Ved tilmelding efter 1. sept. er kontingentet kr. 150,-.
Gæster har mulighed for at spille med og deltage i præmierækken mod betaling af kr. 30,- på selve dagen.

Vinterspil

1. nov. – 1. april er mødetiden kl. 09.00. – Der spilles evt. på Vinterbane og udelukkende stableford. Der anvendes måtte (evt. oplæg) på klippede arealer over hele banen - efter nærmere anvisning.
Der foretages administrativ regulering af handicap, og hvis stableford points er bedre end 18 fratrækkes 1 slag for hvert point.

Generalforsamling

Afholdes normalt marts eller april måned med indvarslet dagsorden.

Tvivlsspørgsmål?

Er du i tvivl om noget, bedes du kontakte bestyrelsesformand Johan Pedersen, mail: johanped@outlook.dk - tlf.  23 60 79 48

Mandagsholdet – yderligere oplysninger - links

Bestyrelsens sammensætning